|
Jak pohodlně nakupovat a využít všech možností.KATALOG - výběr zboží.V levé části stránky jsou zobrazeny Kategorie obchodu (menu).Po vybrání některé z kategorií se zobrazí všechno zboží zařazené do této kategorie. Máte možnost dále specifikovat přesnější výběr použitím dalšího menu a to zvolením hledané Pod kategorie.U každého zboží najdete stručný přehled parametrů, obrázek,cenu atd. Po kliknutí na název zboží (obrázek) se zobrazí podrobnější informace (detail) k tomuto zboží.Při kliknutí na malý obrázek vpravo se objeví detailní zvětšený. HLEDÁNÍ - hledání klíčovým slovem.Neznáte-li název požadovaného zboží a jeho zařazení do kategorie, můžete použít řádek Hledání v levé horní části stránek nad hlavním menu. Zboží je možné hledat buď podle výrobce , klíčového slova,kódu a podobně. USPOŘÁDÁNÍ - třídění a definování zobrazení.Jednotlivé volby jsou vždy nad zobrazeným zbožím. Před prohlížením si danou kategorii zboží můžete setřídit vlevo podle Výrobce a vpravo podle Názvu (abecedy),Ceny (od nejnižší) Výrobce a Pořadí. Sami si předem vyzkoušejte, která z možností Vám bude nejlépe vyhovovat. KOŠÍK - vkládání zboží do košíku.Chcete-li nakoupit určité zboží v našem e-obchodě,je potřeba zboží vložit do Vašeho pomyslného košíku.Určíte si v detailu množství u vybraného zboží včetně specifikace barvy, druhu, velikosti, modelu atd. a vložíte je kliknutím na symbol Košíku. Na obsah Vašeho košíku je možné se kdykoliv podívat kliknutím na tlačítko Obsah košíku v pravé horní části stránek. V případě chyby Vašeho výběru je zde možné zboží pohodlně odebrat, změnit počet kusů a podobně. Naleznete zde i všechny další potřebné detaily o Vašem nákupu před závěrečnou objednávkou. OBJEDNÁVKA - dokončení a odeslání.Máte-li vybráno vše, co chcete zakoupit, je potřeba obsahu košíku objednat a vyplnit ještě povinné údaje pro objednání. Pokud se jedná o Vaši druhou a další objednavku, pak již nemusíte nic vyplńovat pokud jste se na začátku přihlasili vpravo v Zákaznickém centru. Tlačítkem Odeslat celou objednávku odešlete.Potřebujete-li něco upřesnit nebo se na něco dotázat připište prosím dole k objednávce Váš text do poznámky. ODESLÁNÍ - co se děje s Vaší objednávkou po odeslání? Při odeslání Vaši první objednávky obdržíte následně na Váš email potvrzení přijetí objednávky a druhým emailem vygenerované vstupní heslo tzn. bude Vám registrace vytvořena automaticky (pouze při první objednávce), která slouží pro pozdější přihlašení do Vašeho Zákaznického centra v našem eShopu a možné sledování všech Vašich aktivních i archivních objednávek v budoucnu. DALŠÍ NÁKUPOVÁNÍ - opětovné přihlášení, sledování objednávky, reklamace či historie objednávek. Jak jsme již výše uvedli, vpravé části nahoře naleznete Zákaznického centrum, které Vám bude sloužit kdykoliv se budete chtít opět přihlasit a nakoupit další zboží, podívat se na stav Vaši objednávky, reklamovat či měnit zboží atd. Pokud by jste potřebovali poradit , upřesnit nebo nasměrovat při Vašem nákupu v e-obchodě, máte kromě klasických telefonních a emailových kontaktů ještě možnost vpravo v menu Zeptejte se prodejce přímou on-line komunikaci s prodejcem, který Vám obratem poradí. |
Jak často nakupujete v internetových obchodech ?
Pravidelně
34 % (3597x)
Občas
17 % (1804x)
Vyjímečně
23 % (2474x)
Nikdy
26 % (2773x) |